• Топ съдържание:
  • Бизнес книги
  • Акции
  • Най-добрият хостинг
  • CloudCart vs Shopify
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • ТикТок
MarketKing.bg
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
MarketKing.bg
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Маркетинг

Какво може да ни научи Фолксваген за базирания на стойност маркетинг?

Аптраил Халил От Аптраил Халил
В Маркетинг
0
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Някои от тазгодишните реклами на Super Bowl бяха фокусирани върху промяна на стереотипите, възможността за промяна на света, а други бяха изключително креативни, но в тях нямаше замисъл освен просто да се покаже дадения продукт.

Някои компании знаят, че изграждането на голяма компания изисква брандът им да предлага една истинска стойност на потребителите си. Стойност, която може да бъде под различна форма.

Една от тези компании, които умело поддържат и разпространяват стойности са Фолксваген. В началото на тридесетте години на миналия век Volkswagen (което буквално значи „колата на народа“ на немски) поставиха за цел всеки човек да може да си купи автомобил.

Това беше началото на нова ера, когато производството на коли беше свързано със създаването на такива само за елита. Но Фолксваген бяха готови да променят пазара и да дадат едно ново начало в производството на автомобили.

Но защо стойностния маркетинг е така важен? Нека да го докажем с факт… 3 от топ 10 на най-продаваните автомобили в историята са на Фолксваген. Това, ако не е достатъчно, не знам какво е.

Ако ви попитам за 3 модела на марката, които да ми изброите веднага ще се сетите за Golf, Beetle (костенурка) и Фолксваген Passat. Това са моделите, които са се превърнали в истински икони на пазара. Интересното е, че някои хора все още обичат специфичното тракане, дрънченето на въздушното охлаждане и естетиката на тези автомобили, които на практика всеки може да си купи. Една истинска класика.

Въпреки че моделите са се променили през годините, Фолксваген остана фокусиран върху „прогреса“ и „противодействието на конвенцията“ и тези стойности са служили на компанията доста добре. Доказателство за това е, че моделите на компанията са едни от най-продаваните в последните години.

Но как вие може да промените стратегията си и да вкарате стойност в своя маркетинг? Продължете да четете нататък и ще споделя с вас практики от Фолксваген, които ще ви помогнат изключително много.

Определете вашите ценности като основател

Разберете на какви ценности се уповавате и на какви ценности марката ви ще се уповава. Опитайте се да бъдете в синхрон с нея. Какви сте – устойчиви на промяна или сте човек вярващ, че може да промени света? Зад какво стоите като предприемач и съобщението, което дава брандът ви ще определят с кои потребители ще се свързвате.

LLBean е основана на традиционализма и прозрачността, докато In-N-out Burger се корени в безкомпромисното качество и последователност. Тези марки са запазили лоялните си последователи чрез поставянето на тези стойности.

Анализирайте заложбите си на целевия пазар

Дори и това, че вашият пазар може да обхваща различни аудитории, определянето на основните ценности може да ви задържи по-близо до по-голямото мнозинство. Ако предпочитанията на болшинството не съответстват с вашите ценности просто изберете друг пазар или аудитория.

Не правете компромиси с ценностите на компанията си и с вашите лични, само за да се продадете или да бъдете популярни. Единственото условие в повечето случаи е да бъдете себе си, за да се откроите.

Всъщност Фолксваген не са толкова перфектни. Нормално за всички компании е понякога да се отклонят от пътя си. През 2004 година компанията пуска премиум модел автомобил – Файтон. Моделът е толкова слабо търсен, че две години по-късно производителя я премахва от американския пазар.

house-car-vintage-old

Съберете се с тези, с които имате общи ценности

Поддържането на сплотен колектив и наемането на хора, които имат близки до вашите ценности със сигурност ще издигнат компанията ви. Например, ако сте от типа хора, които обичат да възнаграждават служителите си за тяхната трудова дейност и поведение, но в същото време наемете хора, които просто искат да е изкачат по корпоративната стълбица – те няма да оценят вашето действие и няма да се добра инвестиция в дългосрочен план.

Същото правило важи и за потенциалните партньори на фирмата ви. Без значение колко добро може да бъде партньорството ви, ако отсрещната страна не стоят зад принципите на вашата компания евентуалното ви партньорство няма да е в плюс.

Следете редовно пазара

По време на всеки един етап в развитието на бизнеса ви дръжте под око пазара за различни нови тенденции, които ще ви позволят да отговорите адекватно на желанията на целевата аудитория. Актуалността ще ви позволи да държите производството и маркетинга на ниво.

В ранните си дни брандирането на Apple бе екстремно неконформистко. Но тъй като в последствие компанията се сдобива с изключително голям пазарен дял те се превръщат в по-фокусирани върху своите продукти, които изглеждат по-добре и карат потребители да се чувстват по-добре, докато ги използват.

Основните ценности на Фолксваген са останали същите през годините. Малките отклонения са за различните аудитории – най-консервативните (Пасат), фокусираните в безопасността (Джета) и мислещите за околната среда (Е-Голф и Джета Хибрид).

През годините от Фолксваген доказват, че създаването и развиването на компания около истинските стойности, ефективната комуникация и поддържането им във времето водят до растеж и лоялност в дългосрочен план.

И така, вземете пример от практиките на Фолксваген и ги приоритизирайте в своята компания.

Теми: брандиранеФолксвагенцелева аудитория
Аптраил Халил

Аптраил Халил

Аптраил Халил или накратко Апи, е завършил бакалавърска степен в Икономически Университет Варна със специалност "Бизнес Информационни Системи". Възпитаник е на ПГИ "Д-р Иван Богоров" Варна и завършва специалност "Застрахователно и осигурително дело". Интересува се от маркетинг, реклама, технологии и финанси. В момента е съосновател на PRFirm и оглавява Search engine маркетинг отдела на фирмата.

Още по темата

SEO и AI
Бизнес

SEO 360° – как AI и GEO оптимизацията дават конкурентно предимство?

Съвети за рекламиране на малък локален бизнес в България
Маркетинг

Съвети за рекламиране на малък локален бизнес в България

Следващ
Време е да спрем да говорим за китайски смартфони

Време е да спрем да говорим за китайски смартфони

Най-новото

  • SEO 360° – как AI и GEO оптимизацията дават конкурентно предимство?
  • Съвети за рекламиране на малък локален бизнес в България
  • Откриване на фирма: Как да стартирате със заряд и да развиете успешно бизнеса си
  • MeUp — цялостна екосистема за линкбилдинг под един домейн
  • Борси за linkbuilding – дигиталният пазар за връзки в България
писане на статии и публикуване
  • Какво е Кешбек и как да го ползваме в България?

    Какво е Кешбек и как да го ползваме в България?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • 👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Разликата между акции и облигации – наръчник за начално инвестиране

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Как да създадеш първата си реклама в Instagram?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0

За нас

MarketKing.bg e специализирано издание за маркетинг, реклама и финанси. Нашата мисия е да предоставяме качествено съдържание за нашите читатели. Тук ще намериш различни анализи, инфографики, полезни съвети, добри практики и други интересни неща от света на маркетинга, рекламата и финансите.

всичко за бизнеса

Не пропускай

Акции и облигации

SEO или Google Ads: кое да изберете?

Как да избера перфектния хостинг за моя бизнес?

10 доказани начина да намалите степента на отпадане на вашия сайт и да увеличите реализациите

Партньори

Всичко за Враца

Алтернативно

Benchtalks.com

Всичко важно

За мъжете

Интересни новини

Аз избрах

  • Бисквитки
  • Общи условия
  • Контакти

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Бизнес
  • Успех
  • Финанси
  • Реклама
  • Технологии
  • Топ съдържание
    • Най-добрият хостинг
    • Бизнес книги

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Този сайт използва бисквитки. Продължавайки да ползвате този сайт, се съгласявате да бъдете траквани от бисквитки. Посетете Бисквитки за повече информация.