„Ако сте го създали, те ще дойдат…“ казват повечето маркетинг специалисти относно наличието на landing страници. Самото наличие на добър сайт е началото към подобряване на бранда ви, на маркетинга ви и увеличаването на клиенти и продажби в зависимост от сектора ви.
Но без правилната маркетингова стратегия вашият сайт може да остане един от многото подобни в интернет пространството, които са незабелязани и в забвение.
Когато имате сайт, без значение от типа – landing, бизнес, блог или друго, ще имате различни варианти за популяризирането му. Възможностите са много – SEO, социални мрежи, PPC и не на последно място – самите landing страници представящи бизнеса или/и продукта ви.
Какво е Landing страница?
Landing страницата най-просто казано е сайт. Сайт насочен най-често към един единствен продукт. Създават се с цел информация и продажба на дадения продукт или услуга. Те биват два вида – Click Through & Lead Generation, но няма да задълбавам за тях.
Но защо се нуждаете от landing страница?
Всъщност, истинският въпрос е, защо се нуждаете от добра landing страница? Трябва ви защото осигурява фокус за „тунела“ ви от продажби. Вашите посетители са кулминацията от маркетинг техниките, които използвате – SEO, социални медии, платена реклама, имейл кампании и т.н.
Една страхотна landing страница ще улови тези посетители и ще ги превърне в потенциални купувачи, абонати или всичко друго, което искате те да бъдат.
Например, ако имате адвокатска кантора и оптимизирате сайта си за „бракоразводен адвокат“, landing страницата ви не трябва да съдържа информация относно наказателното право или търговското право. Тя трябва да съдържа информация за разводите и текстове от Закона за семейната общност. Наличието на няколко call-to-action е също доста добре.
Доста малко неща в грабват вниманието на хората сърфиращи в интернет. Вашата задача е да грабнете тяхното внимание. Добрата landing страница ще направи точно това!
Спрете да губите излишни пари за лошите ви маркетинг усилия. Ако нямате подобна целева страница, но сте разбрали, че се нуждаете от такава – веднага се свържете с нас, за да изработим перфектния сайт за вас!
Добрите и качествени landing страници, които ние правим имат:
- Уникално и очевидно предложение за продажба – така показваме по перфектен начин какъв в продукта или услугата ви и отсяваме съмненията около бранда ви.
- Снимки и графични изображения, които грабват вниманието – една снимка винаги казва повече от 100 думи. Факт е, че много от интернет посетителите не обичат да четат.
- Очевидни призиви към действие – все пак трябва да сме съсредоточени. Вашите посетители трябва никога да не се чудят какво да правят във вашия сайт.
- Ползите – независимо какво продавате (или правите). Важното е с какво допринася продукта или услугата ви за подобряване живота на потенциалните клиенти.
- Социално потвърждение – хората обикновено винаги търсят доказателство, поради което този метод на мнения е доста мощен.
За нас и нашите клиенти тези методи определено работят. Добрата landing страница винаги подобрява и маркетинг стратегията ви.