• Топ съдържание:
  • Бизнес книги
  • Акции
  • Най-добрият хостинг
  • CloudCart vs Shopify
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • ТикТок
MarketKing.bg
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
MarketKing.bg
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Успех

Как да създадеш персонален бранд? Следвай тези 5 супер стъпки!

Аптраил Халил От Аптраил Халил
В Успех
0
Как да създадеш персонален бранд? Следвай тези 5 супер стъпки!

Персоналният бранд е начина по който света те вижда. Личният бранд служи като всяка друга марка и ако научиш как да управляваш това, можеш да постигнеш големи неща. Веднъж, когато хората знаят за теб и идентифицират дадена ниша с теб, то тогава ще се превърнеш в този бранд, който трябва да бъдеш.

Въпросът е – как да станеш по-разпознаваем? Как да създадеш своя авторитет и да накараш хората да те следват? Ако искаш да създадеш свой личен бранд имаш на разположение тези пет съвета, които ще ти помогнат да стигнеш целта си и да покориш всички върхове!

Бъди автентичен

Представи си колко трудно би било да стартираш създаването на своя личен бранд около някаква измислена личност, която реално погледнато не олицетворява теб самия. Ще трябва да се държиш по един специфичен начин, да се появяваш по определен начин, както и да казваш неща, които не мислиш, че са верни. Някои професионалисти в тази област смятат, че е добре да се работи върху моделирането на образа спрямо това какво виждат околните. Но това е един дълъг и изключително изтощителен процес, който не се знае кога може да завърши.

Личният ти бранд трябва да бъде отражение на теб самия. Знаеш ли в какво вярваш? Зад какви принципи заставаш? Кои са твоите силни и слаби страни?

Никога не забравяй – хората се свързват с други хора! Ако само се преструваш, че си някой друг, как другите ще могат да ти се доверят? Дори и да ти повярват в даден период, това със сигурност няма да е за дълго и ще доведе до срив краткосрочен план.

Говоренето ангажира

Това означава, че трябва да изградиш и развиеш своите комуникационни умения. Трябва да знаеш за какво да говориш, да бъдеш уверен в казаното, за да накараш и другите да повярват в теб.

Показвай, че си уверен в себе си без значение, че някои хора могат да те критикуват. Знай, че никой не е перфектен и винаги ще се намират такива хора. Без значение от тях е добре да останеш винаги отворен към обратна връзка.

Пиши лидерски статии и участвай на различни събития

Участието в събития и лидерските мисли създават доверие между теб и хората, които искаш да привлечеш. Както говоренето и този трик отнема време, но веднъж започнали да го правите по правилният начин ще видите и увеличаващите се резултати.

За пример мога да дам изключителната работа, която върши Иво Димитров. В своя блог той пише различни статии от различни теми – личностно развитие, бизнес, мотивация. В своята фейсбук страница Иво качва различни свои лидерски и предприемачески мисли, с които ангажира своята аудитория.

Създай своето онлайн присъствие

Знаеш ли как изглеждаш онлайн? Имаш ли профили в различните социални мрежи? Ако да, всичките ли съдържат достатъчно информация за теб? Представят ли те тези профили по най-добрия професионален начин? Използваш ли висококачествени фотографии в тях? Взаимодействаш ли си с други хора и споделяш ли тяхното съдържание, ако то е интересно за теб?

Имаш ли уеб сайт за твоя личен бранд? Едно от важните неща, за да бъдеш намиран онлайн е да имаш собствен сайт. Сайтът ти трябва значително по-голям контрол от профилите ти в социалните мрежи. Също така е добре да се добавя качествено съдържание в този твой сайт. Можеш да купиш собственото си име като домейн онлайн.

Не забравяй и да се търсиш в Google от време на време, за да виждаш как се позиционираш в SERP (търсените резултати в търсачката).

Остани ученик на своята индустрия

Независимо колко добре познаваш своята сфера запомни, че нещата в днешно време се променят много бързи и е добре да знаеш за последните тенденции. Създаването на личен бранд отнема време. Ако се провалиш в това да не бъдеш релевантен ще означава, че всичките ти усилия до момента ще са били напразно. За да бъдеш конкурентен ще е добре да четеш различни неща от твоята сфера постоянно.

Понякога ще е нужно да си плащаш за определени семинари, книги или друго, за да развиваш уменията си. Но израстването на уменията има своята цена, която е нужно да се плати.

Веднъж когато започнеш да оформяш своя личен бранд ще видиш и новите възможности, които се появяват на хоризонта. Хората ще те виждат по начина, по който ти се виждаш. Те ще говорят за теб и ще искат да си част от тяхната история, от техния живот.

И в края на краищата не забравяй, че е много сладко да видиш своя успех след като си се борил толкова много за него. Бъди отворен към своите слабости и недостатъци. Това ще те направи по-човечен в очите на другите, защото перфектни хора няма и всички знаем това.

Теми: брандбрандингбрандиранекак да създам персонален брандличен брандлична маркалично брандиранеперсонален брандребрандингсъздаване на уеб сайт
Аптраил Халил

Аптраил Халил

Аптраил Халил или накратко Апи, е завършил бакалавърска степен в Икономически Университет Варна със специалност "Бизнес Информационни Системи". Възпитаник е на ПГИ "Д-р Иван Богоров" Варна и завършва специалност "Застрахователно и осигурително дело". Интересува се от маркетинг, реклама, технологии и финанси. В момента е съосновател на PRFirm и оглавява Search engine маркетинг отдела на фирмата.

Още по темата

Съвети за рекламиране на малък локален бизнес в България
Маркетинг

Съвети за рекламиране на малък локален бизнес в България

афилиейт компании в България
Бизнес

Промени на афилиейт пазара (и в БГ) – 2Performant завършва покупката на Profitshare

Следващ
Доходите от селско стопанство намаляват

Доходите от селско стопанство намаляват

Най-новото

  • Съвети за рекламиране на малък локален бизнес в България
  • Откриване на фирма: Как да стартирате със заряд и да развиете успешно бизнеса си
  • MeUp — цялостна екосистема за линкбилдинг под един домейн
  • Борси за linkbuilding – дигиталният пазар за връзки в България
  • Как да защитите индустриалната си инсталация от свръхналягане: Практически съвети
писане на статии и публикуване
  • 👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Какво е Кешбек и как да го ползваме в България?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Разликата между акции и облигации – наръчник за начално инвестиране

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Как да създадеш първата си реклама в Instagram?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0

За нас

MarketKing.bg e специализирано издание за маркетинг, реклама и финанси. Нашата мисия е да предоставяме качествено съдържание за нашите читатели. Тук ще намериш различни анализи, инфографики, полезни съвети, добри практики и други интересни неща от света на маркетинга, рекламата и финансите.

всичко за бизнеса

Не пропускай

Акции и облигации

SEO или Google Ads: кое да изберете?

Как да избера перфектния хостинг за моя бизнес?

10 доказани начина да намалите степента на отпадане на вашия сайт и да увеличите реализациите

Партньори

Всичко за Враца

Алтернативно

Benchtalks.com

Всичко важно

За мъжете

Интересни новини

Аз избрах

  • Бисквитки
  • Общи условия
  • Контакти

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Бизнес
  • Успех
  • Финанси
  • Реклама
  • Технологии
  • Топ съдържание
    • Най-добрият хостинг
    • Бизнес книги

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Този сайт използва бисквитки. Продължавайки да ползвате този сайт, се съгласявате да бъдете траквани от бисквитки. Посетете Бисквитки за повече информация.