• Топ съдържание:
  • Бизнес книги
  • Акции
  • Най-добрият хостинг
  • CloudCart vs Shopify
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • ТикТок
MarketKing.bg
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
MarketKing.bg
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Маркетинг

Johnnie Walker – Богат смес от дизайн и възход

Аптраил Халил От Аптраил Халил
В Маркетинг
0
Johnnie Walker - Богат смес от дизайн и възход

Определено във компанията Johnnie Walker знаят как да правят успешни маркетингови кампании. Всички биха се съгласили с това.

През 1860 година, Александър Уолкър, син на Джон Уолкър, решава да глобализира уискито на баща си в световен мащаб. Благодарение на добрия си маркетинг нюх можем да кажем, че благодарение на него днес компанията е един от лидерите на пазара по дял.

Докато управлява компанията той решава да промени бутилките и да ги направи квадратни. Добавя към тях и етикет, който е разположен под ъгъл специфичен за бранда и до днес.

Крачещият човек

Логото на компанията е едно от най-запомнящите се и отличаващи се отличителни знаци от потребителите. То е кръстено: „Крачещият  мъж“. Идеята за това лого идва през далечната 1908 година и през времето претърпява различни промени, за да може да бъде в крак със случващото се.

През 2000 година, ръководителите на Johnnie Walker решават да добавят към емблематичното лого и текста – „Keep Walking”.

„При обръщането на посоката на крачещият човек показваме, че сме готови и се движим напред“, казва Брайън Радич – директор на подразделението в Северна Америка на компанията.

„Keep Walking“ се превърна в обединяваща тема за целия свят. Лозунгът се е вградил в съзнанията на много хора по света и те го приемат като призив за действие и идея. Именно това е от ключово значение за бранда – да е свързан емоционално с клиентите си.

Призиви за действие

Докато повечето търговци бързат да изтъкнат културните въздействия на своите кампании, Johnnie Walker ангажира потребителите по целия свят – марката се продава в 200 страни – и подтиква всички да предприемат действия.

В Бразилия през лятото, например, протестиращите са били вдъхновени от реклама на Johnnie Walker, която изобразява един спящ гигант издигащ се над Рио де Жанейро. „Гигантът вече не спи. Продължете да вървите, Бразилия,“ се казва в рекламата. Благодарение на рекламата, протестиращите започват кампания в социалните мрежи кръстена „#ogiganteacordou„, което се превежда „гигантът се събуди„.

Мек допир в социалните мрежи

Потребителското ангажиране в социалните медии е от изключително важно значение за екипа на Johnnie Walker. На 15 април тази година, марката публикува пост в Twitter, където позволиха на потребителите да видят по-личната страна на бранда.

Every achievement is worth celebrating, especially surviving #TaxDay. #JohnnieWalkerpic.twitter.com/XabjL5SQSi

— Johnnie Walker (@JohnnieWalkerUS) April 15, 2014

„Нашата медийна стратегия в социалните медии е да се разшири съдържанието по кампанията Keep Walking„, казва още Радич.

Това разбира се дава възможност на бранда да печели повече клиенти, както и по-голямо удовлетворяване на настоящите им потребители.

Горното изображение е реклама на компанията пусната в The New York Times след изборите за кмет в града.

Теми: брандбрандингмаркауиски
Аптраил Халил

Аптраил Халил

Аптраил Халил или накратко Апи, е завършил бакалавърска степен в Икономически Университет Варна със специалност "Бизнес Информационни Системи". Възпитаник е на ПГИ "Д-р Иван Богоров" Варна и завършва специалност "Застрахователно и осигурително дело". Интересува се от маркетинг, реклама, технологии и финанси. В момента е съосновател на PRFirm и оглавява Search engine маркетинг отдела на фирмата.

Още по темата

афилиейт компании в България
Бизнес

Промени на афилиейт пазара (и в БГ) – 2Performant завършва покупката на Profitshare

афилиейт на хостинг
Маркетинг

Афилиейт маркетинг за хостинг услуги – как да успеем с рекламирането на хостинг

Следващ

"The Other Side" - новата реклама на Honda e блестяща

Най-новото

  • Промени на афилиейт пазара (и в БГ) – 2Performant завършва покупката на Profitshare
  • Афилиейт маркетинг за хостинг услуги – как да успеем с рекламирането на хостинг
  • Бърз кредит за стартиране на бизнес
  • Paco Rabanne Invictus е парфюм, който носи енергия и сила
  • 13 Начина да Финансираме Малък Бизнес
писане на статии и публикуване
  • 👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Какво е Кешбек и как да го ползваме в България?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Разликата между акции и облигации – наръчник за начално инвестиране

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Как да създадеш първата си реклама в Instagram?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0

За нас

MarketKing.bg e специализирано издание за маркетинг, реклама и финанси. Нашата мисия е да предоставяме качествено съдържание за нашите читатели. Тук ще намериш различни анализи, инфографики, полезни съвети, добри практики и други интересни неща от света на маркетинга, рекламата и финансите.

всичко за бизнеса

Не пропускай

Акции и облигации

SEO или Google Ads: кое да изберете?

Как да избера перфектния хостинг за моя бизнес?

10 доказани начина да намалите степента на отпадане на вашия сайт и да увеличите реализациите

Партньори

Всичко за Враца

Алтернативно

Benchtalks.com

Всичко важно

За мъжете

Интересни новини

Аз избрах

  • Бисквитки
  • Общи условия
  • Контакти

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Бизнес
  • Успех
  • Финанси
  • Реклама
  • Технологии
  • Топ съдържание
    • Най-добрият хостинг
    • Бизнес книги

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Този сайт използва бисквитки. Продължавайки да ползвате този сайт, се съгласявате да бъдете траквани от бисквитки. Посетете Бисквитки за повече информация.