• Топ съдържание:
  • Бизнес книги
  • Акции
  • Най-добрият хостинг
  • CloudCart vs Shopify
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • ТикТок
MarketKing.bg
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
MarketKing.bg
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Маркетинг

Как да създадеш реклами във Facebook целящи телефонни обаждания?

Аптраил Халил От Аптраил Халил
В Маркетинг
0
телефонни обаждания през Facebook

Има моменти, когато рекламодателите не искат да изпращат потребители на целева страница. Те желаят реклама, която при щракване започва телефонно обаждане с търговски представител. Телефонното обаждане е крайната цел и всяко друго действие просто забавя това преобразуване.

Има два начина да направим това:

  • Използване на Reach кампания и добавяне на бутон с призив за действие
  • Използване на Traffic кампания и добавяне на Phone Call дестинация

Нека да разгледаме как да ги настроим и разликите между двете разновидности…

Призив за действие Call Now

За тази опция трябва да използваме целта Reach на ниво кампания.

Reach кампания

Когато създаваш своята реклама, трябва да избереш призив за действие Call Now бутон опцията.

Как да създадеш реклами във Facebook целящи телефонни обаждания?

След това въведи телефонния номер, който ще бъде набран при щракване върху бутона с призив за действие.

Имай предвид, че ще трябва да предоставиш и URL адрес. Когато щракнеш върху мини изображението, потребителят ще бъде пренасочен към твоя уебсайт. При натискане на CTA бутона ще бъде изпълнено телефонно обаждане.

Рекламна дестинация за телефонно обаждане

С тази опция ще трябва да използваме целта „Трафик“.

Трафик кампания във Фейсбук

Когато създаваме рекламата си, избираме дестинацията „Телефонно обаждане“. Въвеждаме телефонния номер, включително кода на държавата.

За разлика от опцията Call Now с бутон с призив за действие по-горе, URL адрес не се изисква (или въобще не се предоставя). В резултат на това всяко кликване върху рекламата или Phone Call бутона ще инициира телефонно обаждане (Бутон „Call Now“ автоматично се добавя тук и не може да бъде променено).

Каква е разликата?

Има две основни разлики с тези опции…

Цел и оптимизация

Бутонът „Call Now“ изисква целта Reach, което означава, че можете да оптимизираш само за Reach (достигания) или Impressions (импресии). С други думи, Facebook няма да оптимизира за действие, което ще ограничи въздействието, което можете да окажеш – освен ако не насочиш към аудитория, която вече е изключително релевантна.

Опцията за дестинация на рекламата „Телефонно обаждане“ изисква целта „Трафик“, което означава, че може да оптимизираш за линк кликове (link clicks) и преглеждания на целева страница (landing page views), в добавка към импресии и уникални дневни достигания (daily unique reach). В резултат на това Facebook може да оптимизира за действие, което може да помогне за по-добри резултати.

Въпреки че опцията „Телефонно обаждане“ е по-добра за целите на оптимизацията, би било хубаво да се оптимизира за действителното телефонно обаждане.

Действието клик

Има известно объркване с опцията за CTA „Обадете се сега“. Ако щракнеш върху мини изображението, то те насочва към уеб страница. Ако щракнеш върху CTA, той инициира телефонно обаждане. Може и да не искаш това.

Дестинацията на рекламата „Phone Call“ има едно централно действие: Ако кликнеш върху изображението или бутона с подканваща фраза, това ще стартира телефонно обаждане. Дори не предоставяш URL адрес, когато създаваш рекламата.

В повечето случаи дестинацията на рекламата „Телефонно обаждане“ е най-добрата опция. Има две основни изключения:

  1. Ако искаш да споделиш връзка, която предоставя повече информация за разговора.
  2. Ако искаш да използваш Reach оптимизация.

В противен случай дестинацията на рекламата „Phone Call“ е много по-вероятно да доведе до положителни резултати, а фокусът на действието й ще доведе до повече телефонни обаждания.

Сега е твой ред. Експериментирал ли си с някоя от тези опции? Какво мислиш?

Теми: facebook маркетингfacebook рекламадостиганиякак да получим трафик към сайттелефонно обажданетрафиктрафик към сайтфейсбук маркетингфейсбук реклама
Аптраил Халил

Аптраил Халил

Аптраил Халил или накратко Апи, е завършил бакалавърска степен в Икономически Университет Варна със специалност "Бизнес Информационни Системи". Възпитаник е на ПГИ "Д-р Иван Богоров" Варна и завършва специалност "Застрахователно и осигурително дело". Интересува се от маркетинг, реклама, технологии и финанси. В момента е съосновател на PRFirm и оглавява Search engine маркетинг отдела на фирмата.

Още по темата

Съвети за рекламиране на малък локален бизнес в България
Маркетинг

Съвети за рекламиране на малък локален бизнес в България

meup-линкбилдинг
Бизнес

MeUp — цялостна екосистема за линкбилдинг под един домейн

Следващ
Какво трябва да знаем за ипотечния кредит?

Какво трябва да знаем за ипотечния кредит?

Най-новото

  • Съвети за рекламиране на малък локален бизнес в България
  • Откриване на фирма: Как да стартирате със заряд и да развиете успешно бизнеса си
  • MeUp — цялостна екосистема за линкбилдинг под един домейн
  • Борси за linkbuilding – дигиталният пазар за връзки в България
  • Как да защитите индустриалната си инсталация от свръхналягане: Практически съвети
писане на статии и публикуване
  • 👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Какво е Кешбек и как да го ползваме в България?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Разликата между акции и облигации – наръчник за начално инвестиране

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Как да създадеш първата си реклама в Instagram?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0

За нас

MarketKing.bg e специализирано издание за маркетинг, реклама и финанси. Нашата мисия е да предоставяме качествено съдържание за нашите читатели. Тук ще намериш различни анализи, инфографики, полезни съвети, добри практики и други интересни неща от света на маркетинга, рекламата и финансите.

всичко за бизнеса

Не пропускай

Акции и облигации

SEO или Google Ads: кое да изберете?

Как да избера перфектния хостинг за моя бизнес?

10 доказани начина да намалите степента на отпадане на вашия сайт и да увеличите реализациите

Партньори

Всичко за Враца

Алтернативно

Benchtalks.com

Всичко важно

За мъжете

Интересни новини

Аз избрах

  • Бисквитки
  • Общи условия
  • Контакти

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Бизнес
  • Успех
  • Финанси
  • Реклама
  • Технологии
  • Топ съдържание
    • Най-добрият хостинг
    • Бизнес книги

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Този сайт използва бисквитки. Продължавайки да ползвате този сайт, се съгласявате да бъдете траквани от бисквитки. Посетете Бисквитки за повече информация.