По-рано днес Facebook анонсира, че скоро ще има нова промяна на News feed-а. Промяната ще засегне на първо място линковете наречени click-bite. Това са тези линкове, които очакват да харесаш и след това да видиш. Другата новина, която се харесва от хората, които се занимават с маркетинг в социалната мрежа е, че ще се дава приоритет на линковете в фийда, пред картинките с линк в описанието.
Тази новина идва само четири месеца след като от компанията обявиха, че всички разработчици трябва да направят промени по app-овете си, за да се намалят тези случаи на така наречения click-bait.
Също така се очаква и промяна на алгоритъма на новинарския поток към следното – ако харесате, коментирате или споделите дадена статия, която сте видели във фийда си има по-голям шанс да виждате все повече постове именно от този даден сайт след това. Така взаимодействието с дадени постове може да определи какво след това ще получавате и виждате като информация в потока си.
На кратко, съветваме ви да използвате обикновения начин за споделяне на статии, отколкото да качвате снимки и към тях да добавяте линк в описанието. Именно така повече хора ще могат да виждат съдържанието ви след новата промяна на алгоритъма на новинарският поток във Facebook.