Ръководството на английският тим Челси смени своите основни спонсори от Samsung с японската марка за производство на автомобилни гуми – Yokohama.
Именно вчера беше представянето на новите спонсори на официална церемония на стадиона на Челси „Станфорд Бридж“. Според източници на bittsmart сделката е на стойност от около 40 милиона паунда, които сините ще прибират на сезон.
Тази колосална сума ще изстреля сините от Лондон далеч пред другите си конкуренти от Висшата лига Арсенал, Ливърпул и Манчестър Сити. Пред тях остават само Манчестър Юнайтед, които прибират по 53 милиона паунда от производителите на автомобили Шевролет.
„С изключително голямо удоволствие обявяваме своето ново партньорство с Йокохама и гледаме напред към успешните моменти, които ще имаме с нашите партньори“ заяви Брус Бък от Челси.