• Топ съдържание:
  • Бизнес книги
  • Акции
  • Най-добрият хостинг
  • CloudCart vs Shopify
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • ТикТок
MarketKing.bg
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
MarketKing.bg
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Застраховане

Българинът често търси алтернативни форми за спестявания и инвестиции

Аптраил Халил От Аптраил Халил
В Застраховане
0
Българинът често търси алтернативни форми за спестявания и инвестиции

Алтернативните форми за спестявания и инвестиции са все по-търсени у нас. Причината е в тенденцията за постепенно намаляване на лихвите по депозитите не само в България, а и в Европа като цяло. Това става ясно от анализ на УниКредит Булбанк.

От данните става ясно, че към края на август привлечените средства в банките достигат близо 41 млрд. лв., като се наблюдава забавяне в темповете на нарастване в сравнение с предходните години.

Според банкера Левон Хампарцумян очакванията са алтернативните форми на спестявания да стават все по-атрактивни в следващите години, тъй като нараства броят на хората, които търсят начини да подсигурят своето финансово бъдеще и независимост.

Целта на алтернативните форми за спестявания е да запазят и да увеличат стойността на парите във времето при оптимално съотношение риск/доходност.

В доклада се отчита, че е налице промяна на тенденцията, но насочващите се в тази посока са все още малък процент от хората със стандартни спестявания в банките.

значителната промяна на тенденцията за повече клиенти, насочващи се в тази посока, те все още представляват малък процент от хората със стандартни спестявания в банките.

Хората, предпочитащи да инвестират във взаимни фондове, са предимно 45-годишни. В същото време около 72% от клиентите са на възраст до 45 години заделят малки суми в допълнителен пенсионен фонд.

Профилът на по-голямата част от тях са семейни с ипотечен кредит. Средната месечна вноска, която хората правят по партидите си в допълнителен пенсионен фонд, е 78 лв. Спестовните застраховки „Живот“ са предпочитани както от по-младите (31-45 г.), така и от клиенти на средна възраст (46-60 г.).

Спроед експертите увеличаването на брутните постъпления от осигурителни вноски на населението в доброволни пенсионни фондове със 77% за първото полугодие на 2015 г. спрямо година по-рано, ясно показва промяната в начина на мислене на хората. Това са знаци за увеличаване на финансовата култура на населението в посока все по-голяма диверсификация на спестяванията.

Пазарът на застраховки „Живот“ в страната е нараснал с близо 24% за една година спрямо същия период на 2014 г. при набран премиен приход в размер на 52,6 млн. лв.

Теми: банкизастрахованезастраховказастраховки животинвестициикак да се застраховамкаква застраховка да изберакредитсоциално осигуряванеспестявания
Аптраил Халил

Аптраил Халил

Аптраил Халил или накратко Апи, е завършил бакалавърска степен в Икономически Университет Варна със специалност "Бизнес Информационни Системи". Възпитаник е на ПГИ "Д-р Иван Богоров" Варна и завършва специалност "Застрахователно и осигурително дело". Интересува се от маркетинг, реклама, технологии и финанси. В момента е съосновател на PRFirm и оглавява Search engine маркетинг отдела на фирмата.

Още по темата

Ай енд Джи Брокерс
Бизнес

Какви са предимствата на застрахователния брокер

Обречено ли е автомобилното застраховане пред появата на автономни коли?
Застраховане

Обречено ли е автомобилното застраховане пред появата на автономни коли?

Следващ
9 черти на хипер успешния маркетинг специалист

9 черти на хипер успешния маркетинг специалист

Най-новото

  • Психология на бързия кредит
  • Промени на афилиейт пазара (и в БГ) – 2Performant завършва покупката на Profitshare
  • Афилиейт маркетинг за хостинг услуги – как да успеем с рекламирането на хостинг
  • Бърз кредит за стартиране на бизнес
  • Paco Rabanne Invictus е парфюм, който носи енергия и сила
писане на статии и публикуване
  • 👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Какво е Кешбек и как да го ползваме в България?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Разликата между акции и облигации – наръчник за начално инвестиране

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Как да създадеш първата си реклама в Instagram?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0

За нас

MarketKing.bg e специализирано издание за маркетинг, реклама и финанси. Нашата мисия е да предоставяме качествено съдържание за нашите читатели. Тук ще намериш различни анализи, инфографики, полезни съвети, добри практики и други интересни неща от света на маркетинга, рекламата и финансите.

всичко за бизнеса

Не пропускай

Акции и облигации

SEO или Google Ads: кое да изберете?

Как да избера перфектния хостинг за моя бизнес?

10 доказани начина да намалите степента на отпадане на вашия сайт и да увеличите реализациите

Партньори

Всичко за Враца

Алтернативно

Benchtalks.com

Всичко важно

За мъжете

Интересни новини

Аз избрах

  • Бисквитки
  • Общи условия
  • Контакти

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Бизнес
  • Успех
  • Финанси
  • Реклама
  • Технологии
  • Топ съдържание
    • Най-добрият хостинг
    • Бизнес книги

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Този сайт използва бисквитки. Продължавайки да ползвате този сайт, се съгласявате да бъдете траквани от бисквитки. Посетете Бисквитки за повече информация.