• Топ съдържание:
  • Бизнес книги
  • Акции
  • Най-добрият хостинг
  • CloudCart vs Shopify
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • ТикТок
MarketKing.bg
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
MarketKing.bg
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Маркетинг

Историята зад емблематичния етикет на Brooklyn Brewery

Аптраил Халил От Аптраил Халил
В Маркетинг
0
Историята зад емблематичния етикет на Brooklyn Brewery

Когато стартираш бизнес ранните решения, които взимаш се оказват най-важните и най-добрите за теб. За Brooklyn Brewery, които отварят врати през вече далечната 1987 година и днес са едни от най-големите бирени производители в САЩ – качеството на продукта било от изключително важно значение. Brooklyn Lager – все още най-популярната марка бира на пивоварната се заражда благодарение на стара бруклинска рецепта, която остава една от най-продаваните на пазара и до днес.

Но докато вкусът на бирата в крайна сметка оставя най-важното впечатление, тя разбира се, не прави първото впечатление. Това е оставено на етикета на марката бира. Етикет и опаковка, която се запазват в ума на потребителя.

Техния етикет е толкова отличаващ се, но в същото време и толкова семпъл. Това наклонено „B“ на зелен фон се е превърнал в международен символ на марката Brooklyn Brewery. Нека спомена един интересен факт за компанията: благодарение на емблематичния и запомнящ се етикет, през миналия век експортираната бира на компанията се увеличава на 40 процента от общия произведен продукт в Ню Йорк.

Но нещата можели да се развият по различен начин. Съоснователят на Brooklyn Brewery Стив Хинди знаел за важността на добрия етикет и лого, но не знаел как да го намери. Като бивш кореспондент на Associated Press за Средния Изток, той започва да прави нещото, което умее най-добре – интервютата.

„Разговарях с над тридесет различни фирми за дизайн“, казва той. „Те ми показваха различни неща и аз разбрах, че идентичността не е нещо евтино. 40 000 долара ми искаха. А бюджетът ни беше само 15 000 долара.“

Разочарован от цената и недоволен от предложенията за дизайн, Стив Хинди бил отчаян. Докато жена му не му казала: „Ти си журналист. Имаш умение да намираш различни случаи и хора. Защо не потърсиш най-добрия дизайнер в града?“

И така, Стив се обадил на фирмата за дизайн Milton Glaser, които стояли зад легендарния надпис “I <3 NY”. Но асистента на студиото казал, че не може да го свърже с никой дизайнер, тъй като били доста заето. В период от две седмици Стив Хинди звънял в офиса всеки ден, докато асистента на дизайнерите не го свързал с един от тях. „Споделих му идеята, която ми се върти в главата, а той каза, че му звучала забавно. Все пак се съгласиха да се видим и ме поканиха в офиса им за среща.“

Поради ниския бюджет за лого на Brooklyn Brewery те предлагат на дизайнерите от Milton Glaser акции в пивоварната.

steve-hindy основателят на brooklyn-brewery

Стив първоначално искал на логото им да присъства и орел, тъй като оригиналното име на пивоварната била Brooklyn Eagle Beer. Но първото нещо, което дизайнерите казали било: „Забрави за птицата“. Седмица по-късно се появило логото без орела. Хинди се надявал на дизайн, който включва типичните символи на квартала Бруклин – Доджърс или поне бруклинският мост. Вместо това получил наклонено „B“ на зелен фон. Графичният дизайнер му казал да се прибере с това лого и да си помисли за няколко дни.

За щастие на Стив и неговия бизнес – най-накрая му прищракало, както той самият обяснява:

Виждайки логото всеки ден ми се стори, че е добро. То символизираше Доджърс, но не по онзи носталгичен начин, а по начин, който ще открои една компания, която ще се запази във времето. В последствие всичко, което си представях беше в точно това лого. Може би именно това беше ролята на страхотния дизайн. Виждаш това странно „B“ и можеш да си представиш и останалото от Brooklyn написано на него. Динамично е. То е в движение. Изглежда свежо. И както ми казаха дизайнерите от Milton – „има авторитет в това лого“!

Теми: БруклинБруклин Брюъриисторията зад етикетаисторията зад етикета на Brooklyn Breweryлого маркетинглого на Бруклиннай-голямата американска пивоварнапивоварна Бруклин
Аптраил Халил

Аптраил Халил

Аптраил Халил или накратко Апи, е завършил бакалавърска степен в Икономически Университет Варна със специалност "Бизнес Информационни Системи". Възпитаник е на ПГИ "Д-р Иван Богоров" Варна и завършва специалност "Застрахователно и осигурително дело". Интересува се от маркетинг, реклама, технологии и финанси. В момента е съосновател на PRFirm и оглавява Search engine маркетинг отдела на фирмата.

Още по темата

афилиейт компании в България
Бизнес

Промени на афилиейт пазара (и в БГ) – 2Performant завършва покупката на Profitshare

афилиейт на хостинг
Маркетинг

Афилиейт маркетинг за хостинг услуги – как да успеем с рекламирането на хостинг

Следващ
6 неща, които да правиш всяка неделя

6 неща, които да правиш всяка неделя

Най-новото

  • Промени на афилиейт пазара (и в БГ) – 2Performant завършва покупката на Profitshare
  • Афилиейт маркетинг за хостинг услуги – как да успеем с рекламирането на хостинг
  • Бърз кредит за стартиране на бизнес
  • Paco Rabanne Invictus е парфюм, който носи енергия и сила
  • 13 Начина да Финансираме Малък Бизнес
писане на статии и публикуване
  • 👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Какво е Кешбек и как да го ползваме в България?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Разликата между акции и облигации – наръчник за начално инвестиране

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Как да създадеш първата си реклама в Instagram?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0

За нас

MarketKing.bg e специализирано издание за маркетинг, реклама и финанси. Нашата мисия е да предоставяме качествено съдържание за нашите читатели. Тук ще намериш различни анализи, инфографики, полезни съвети, добри практики и други интересни неща от света на маркетинга, рекламата и финансите.

всичко за бизнеса

Не пропускай

Акции и облигации

SEO или Google Ads: кое да изберете?

Как да избера перфектния хостинг за моя бизнес?

10 доказани начина да намалите степента на отпадане на вашия сайт и да увеличите реализациите

Партньори

Всичко за Враца

Алтернативно

Benchtalks.com

Всичко важно

За мъжете

Интересни новини

Аз избрах

  • Бисквитки
  • Общи условия
  • Контакти

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Бизнес
  • Успех
  • Финанси
  • Реклама
  • Технологии
  • Топ съдържание
    • Най-добрият хостинг
    • Бизнес книги

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Този сайт използва бисквитки. Продължавайки да ползвате този сайт, се съгласявате да бъдете траквани от бисквитки. Посетете Бисквитки за повече информация.