Ще бъда честен. Аз съм се толкова уморен от четене на статия след статия на хората, които пишат за влиянието на маркетинга във Facebook, че е загуба на време. Независимо дали сте B2C или B2B компания, няма значение. Ако не сте включили социалната мрежа сред вашите маркетинг инструменти го направете бързо! Facebook маркетинга определено може да гарантира успех на вашата фирмена кампания.
В тази статия ще ви дам 4 съвета за направата на успешна facebook фен страница.
1. Разбиране на Facebook EdgeRank System
Ако искате да се развивате успешно използвайки нещо, първо трябва да се научите да го използвате. Facebook използва система, наречена EdgeRank, за да определи къде и как да се появяват постовете в емисията с новини на потребителите. Моят съвет е да публикувате редовно в страницата си. Добре е ако го правите всеки ден в определен час. Хубаво е да включвате освен текст, картинки и видео. Призивите и анкетите също са добър инструмент за ангажиране на аудиторията. Ангажираността е много важна – колкото повече са ангажирани вашите фенове, толкова повече нови хора ще харесват страницата ви.
2. Съдържанието все още е цар
Всичко се свежда до производството на добро съдържание. Никой няма да се занимава с вашата фен страница, ако постоянно не публикувате нови неща. Няма как по-друг начин да получите харесвания и да задържите аудиторията. Ако се чудите какъв тип съдържание да публикувате, бих ви препоръчал да използвате хумор. Забавлението най-добре привлича аудиторията, от която се нуждаете.
Ако свързвате вашия бранд или отрасъл с малко забавление със сигурност ще привлечете внимание. Защо ли? Защото съдържанието е ЦАР!
3. Спонсорирани постове
Добър начин за привличане на харесвания са спонсорираните постове. Тези постове могат да дадат тласък на бранда ви. Освен че са евтини Sponsored Stories са уникален начин за реклама. Не ви трябва огромен бюджет, за да стартирате добра кампания. Тази опция ви позволява да останете на върха на новинарската емисия по-дълго и когато хората се ангажират с него, техните приятели също ще го видят, което е по-добре за вас.
4. Тествайте, тествайте и тествайте!
В маркетинга никога не можеш да продължаваш да правиш едно и също нещо отново и отново. Вие трябва постоянно да превключвате нещата и да изпробвате различни стратегии и във Facebook не е по-различно. Тествайте различни мнения между текст, снимки, видео, линкове, анкети и т.н. С течение на времето ще намерите печелившата формула, която работи най-добре за вашата марка или компания.
За мен няма съмнение, Facebook е приложима и ефективна рекламна опция, която не трябва да се пренебрегва. Следващия път, когато прочетете статия за това как тя не работи за някои, не бързайте с изводите. Използвайте някои от съветите по-горе и вижте как те работят за вас.