CRM системите са доста добри програми, които служат на компаниите в различни техни отдели. Те помага изключително много в сектори като маркетинг и продажби, дават полезна информация за настоящи и потенциални клиенти, успявайки да държат информацията на едно място за всички хора в организацията.
У нас много от компаниите предпочитат да не използват услугите на CRM системите, тъй като все пак те са по-скоро за по-големи фирми, а и нашият пазар не е толкова развит и обемен. В същото време много хора предпочитат да не „залагат“ на една CRM система за работата им с клиенти.
Намираме се във времето на технологичния бум и информацията ни залива отвсякъде. Затова е важно всичко, което получаваме на тепсия (а и не само) да се синтезира, съхранява и разпространява на едно място в организациите. За това съм изключително ЗА използването на CRM системи от родните компании.
На долната инфографика създадена от Cloudswave можем да видим няколко доста интересни и полезни неща, които CRM системите носят за компаниите.
Нека дам един просто пример. Използването на подобна система във фирмата ти, може да увеличи ангажираността с потенциалните клиенти, което може да доведе до увеличаване на следващите покупки от теб с 20 до 40 процента.
А сега виж и останалите плюсове, които системите за работа с клиенти носят за една фирма и нейните служители.