Понякога си мисля, че в стремежа си да направя всичко, накрая разбирам, че не съм направил нищо. В статия за LinkedIn J.T. O’Donnell, главен изпълнителен директор на Careerealism Media, предлага освежаващ подход за това как да завършваме всички задачи, които имаме през работния ден. Решението е да ограничите нещата до 10. Предлагам на вашето внимание списък с 10 неща, които да правите всеки работен ден.
Списъкът на О’Донъл включва неща, които балансират задачите на работното място, социалните задължения, както и целите за развитие, които може да сте си поставили.
1) Прочети нещо, свързано с твоята индустрия.
2) Прочети нещо, свързано с развитието на бизнеса ти.
3) Пиши или се обади на стари колеги, с които поддържаш връзка.
4) Изпразни всички писма от личния си мейл и отговори на въпросите, които имаш на служебния.
5) Проверете екипа си за напредъка им.
6) Поговорете със служители си за нещо, което не е свързано с работата.
7) Напишете три неща, които трябва да направите през деня свързано с развитието на компанията ви.
8) Изпълнете едно от нещата, които сте си избрали от стъпка 7)
9) Постнете нещо мотивиращо в социалните мрежи, където имате акаунт.
10) Отделете си една минута, за да оцените това, което сте направили през деня и за пътя, който сте извървели дотук.
Да има дни, в които ще има неща от списъка, които няма да сте направили, но това не трябва да е пречката ви, за да се отказвате. Този списък може да бъде по-дълъг. О’Донъл признава, че това са нещата, които я карат да продължава напред в кариерното си развитие и да гледа напред. Важното е да изпълнявате задачите си и да не се отказвате, когато срещнете проблем. Пътят ви е само напред и нагоре!