Тайландската рекламна индустрия за пореден път се доказва като Мека на най-трогателните кампании, този път с ново видео, което разплака мнозина.
„Този кратък рекламен филм от 3 минути ще ви просълзи незабавно“, посочват руските наблюдатели в Adme.ru. „И в стаята не остава никой безразличен“, пише в специален материал британският таблоид „Дейли Мейл“.
Филмът е прегледан в YouTube над 11 милиона пъти. В коментарите под него интернет потребители от целия свят изтъкват колко емоционално въздействащ е той. Видеото рекламира тайландската телекомуникационна компания True Move H. Разказва историята на беден собственик на заведение, в което, заедно с дъщеря си, той приема различни гости и продава зеленчукова супа. Мъжът е свидетел на сцена, в която момченце е заловено да краде лекарства за болната си майка.
„Даряването е най-добрата комуникация“, е мотото на рекламата на тайландския телеком.
Още думи вероятно са излишни.