Искате ли да не се налага да мислите за проблеми с автопарка на фирмата и вашите шофьори да имат безгрижно и безпроблемно изживяване в трафика?
Както във всяко отношение относно бизнеса, Вие добре знаете, че по всяко време могат да възникнат непредвидени ситуации, които много често не зависят от вас, но могат да се отразят негативно на представянето на компанията. Но за някои от тях има решение. В допълнение към всички мерки за безопасност, които всеки шофьор трябва да вземе предвид в трафика, има доста начини, по които можете да осигурите защитата и безопасността на Вас и Вашите автомобили, независимо от продължителността или маршрута на пътуването.
Един от тези начини е да сключите договор с фирма, предлагаща услуга „Пътна помощ„.
Прочетете тази статия, за да разберете какво е пътна помощ, в какъв контекст можете да се възползвате от услугата и защо имате нужда от нея!
1. Пътна помощ – какво представлява и в какви ситуации можете да се възползвате от тази услуга?
Договарянето на услугата пътна помощ Ви позволява да пътувате безопасно, като сте наясно, че в случай на проблем, който може да срещнете с автомобила, ще имате помощ. Тя се прилага в случай на електрическа и механична повреда, пътни произшествия, липса на гориво или злоупотреба с гориво, проблеми с гумите или всяки друг непредвиден проблем, който пречи на водача да се движи по-нататък.
В случай на лизинг на автомобили в употреба, тегленето на автомобили или пътната помощ се предоставя по предварително подписан договор. Договаряйки тези услуги, ще можете да се възползвате от помощта на екип от специалисти, които ще дойдат на място и ще направят необходимите ремонти. Ако неизправността не може да бъде отстранена на място, автомобилът ще бъде транспортиран чрез платформа до най-близкия сервиз.
2. Ползите от пътната помощ
Сред основните предимства, на които можете да се възползвате, ако решите да сключите договор за пътна помощ, е фактът, че тази услуга е валидна независимо от това къде се е случил инцидентът или повредата – София, Пловдив, Варна или всяка точка от страната, а често и в друга държава в Европа (търговските условия трябва да се проучат преди подписване на договора) или времето, в което те се появяват. Можете също така да се възползвате от, наред с други неща, телефонни препоръки от екип от експерти по механика и автомобили.
Ако ремонтът не може да бъде извършен на място, автомобилът се транспортира до сервиза, като се използва специализирано оборудване (репатрак), за да се поддържа колата в максимална безопасност. Не на последно място, някои доставчици предоставят и резервен автомобил (за продължаване на пътуването, само за ограничен период от време – обикновено за два дни от датата на поемане на повредената платформа на превозното средство), ако проблемът не може да бъде решен в същия ден.
Така че, независимо дали сте начинаещ или опитен шофьор, дали имате една или повече коли във фирмата, важно е да се грижите за себе си и колата си, независимо в каква ситуация се намирате. Договорът за пътна помощ може да се превърне в най-добрия приятел на вашия автомобил, към който можете да се обърнете, когато е необходимо.
Често задавани въпроси относно пътната помощ
1. Валидна ли е пътната помощ в чужбина?
Това зависи от доставчика на услугата и е добре да се поинтересувате за това преди подписване на договора. В специализирана консултантска сесия с представител на фирмата ще можете да разберете всички отговори, от които се нуждаете.
2. Мога ли да се обадя за пътна помощ, ако ключовете ми са повредени?
Да, можете да използвате услугите за пътна помощ за всеки проблем, който не ви позволява да продължите по пътя си.
3. Пътната помощ осигурява ли извършване на ремонт на място?
Въз основа на услугите, предоставени от фирмата, предоставяща услуги на пътна помощ, се определя специализиран екип, който да пътува до мястото на инцидента с цел отстраняване на повредите на място. Само ако са твърде сериозни, за да бъдат решени на място, се гарантира преместването на автомобила в оторизиран сервиз, с помощта на платформа.