• Топ съдържание:
  • Бизнес книги
  • Акции
  • Най-добрият хостинг
  • CloudCart vs Shopify
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • ТикТок
MarketKing.bg
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
MarketKing.bg
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Маркетинг

Международен маркетинг: Защо културното съзнание е важно?

Аптраил Халил От Аптраил Халил
В Маркетинг, Реклама
0
Международен маркетинг: Защо културното съзнание е важно?

Културното съзнание сред международните търговци, не е толкова ново, но маркетинговите анализатори смятат, че е ново. Когато East India Company дойде и започна търговия с подправки в Индия през 17-ти век, те дадоха специално значение на индийските културни ценности, за да влязат в центъра на събитията. Но конкуренцията, може би, не е особено твърда в този момент от време, въпреки че първите търговци са наясно, че потенциала го има в тяхната търговска стратегия.

east_india_company

Големите брандове играят много важна роля. За това малките компании трудно достигат до печалби.

Преминаване на бариерите

Културно съзнание трябва да се прилагат във всеки аспект на маркетинга: в продажбата, печата, рекламата и промоцията на продукти. Тя обхваща езика, начина на живот и поведенческите модели на хората в страната на интереси. Фирмите трябва да са наясно с това, което техните марки ще направят, за своя имидж на чуждите пазари. Като пример, корейците от Hyundai, произнася се като „hi-yun-day„, но когато става въпрос за производство на маркетинговите реклами в САЩ, тя се произнася „Hun-day„ (звучи като неделя на английски). Те се опитват да пригодят името на марката, на езика. където предлагат марката си. 

hyundai

Промяната е по-лесно за хората в САЩ, което е важна стъпка за популяризиране на марката автомобили. В други случаи, името на марката означава нещо друго в страната, например, името на бебешката  машина за храна „Gerber„ на френски значи „повръщане“!  Повечето от времето си, марката се ребрандира под различно име, за да  избегне неудобството.

Това е в детайлите

Грешките в слоганите са доста чести. За това, ако излизате на друг пазар внимавайте как ще преведете слогана си на чужд език. Ето и един непотвърден пример – слогана на Pepsi, „освежаване с Pepsi Generation“ на китайски е преведен така: „Pepsi ще върне вашите деди от мъртвите“. Не знам от къде идва грешката, но на мен ми е много забавно.

pepsi-advertisement

Заключение

Потребителите не са склонни да купуват, ако преди това не са чули отзиви за самия продукт или марка. Много е важно да не се правят грешки, защото те ще ви донесат загуби. Трудно е да се накара даден клиент да купи точно твоя продукт. За това намаляването на грешките е много важно.  Ако предприемачите използват и прилагат знанията си, това ще помогне много за развитието на успешна международна маркетингова стратегия. Ако не опитате, няма да спечелите! Дерзайте…

Теми: heinekenхайнекен
Аптраил Халил

Аптраил Халил

Аптраил Халил или накратко Апи, е завършил бакалавърска степен в Икономически Университет Варна със специалност "Бизнес Информационни Системи". Възпитаник е на ПГИ "Д-р Иван Богоров" Варна и завършва специалност "Застрахователно и осигурително дело". Интересува се от маркетинг, реклама, технологии и финанси. В момента е съосновател на PRFirm и оглавява Search engine маркетинг отдела на фирмата.

Още по темата

Съвети за рекламиране на малък локален бизнес в България
Маркетинг

Съвети за рекламиране на малък локален бизнес в България

meup-линкбилдинг
Бизнес

MeUp — цялостна екосистема за линкбилдинг под един домейн

Следващ
Повечето мнения на потребителите са положителни.Моя оценка 6/6!

Маркетинг ръководство за Facebook Home

Най-новото

  • Съвети за рекламиране на малък локален бизнес в България
  • Откриване на фирма: Как да стартирате със заряд и да развиете успешно бизнеса си
  • MeUp — цялостна екосистема за линкбилдинг под един домейн
  • Борси за linkbuilding – дигиталният пазар за връзки в България
  • Как да защитите индустриалната си инсталация от свръхналягане: Практически съвети
писане на статии и публикуване
  • 👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Какво е Кешбек и как да го ползваме в България?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Разликата между акции и облигации – наръчник за начално инвестиране

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Как да създадеш първата си реклама в Instagram?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0

За нас

MarketKing.bg e специализирано издание за маркетинг, реклама и финанси. Нашата мисия е да предоставяме качествено съдържание за нашите читатели. Тук ще намериш различни анализи, инфографики, полезни съвети, добри практики и други интересни неща от света на маркетинга, рекламата и финансите.

всичко за бизнеса

Не пропускай

Акции и облигации

SEO или Google Ads: кое да изберете?

Как да избера перфектния хостинг за моя бизнес?

10 доказани начина да намалите степента на отпадане на вашия сайт и да увеличите реализациите

Партньори

Всичко за Враца

Алтернативно

Benchtalks.com

Всичко важно

За мъжете

Интересни новини

Аз избрах

  • Бисквитки
  • Общи условия
  • Контакти

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Бизнес
  • Успех
  • Финанси
  • Реклама
  • Технологии
  • Топ съдържание
    • Най-добрият хостинг
    • Бизнес книги

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Този сайт използва бисквитки. Продължавайки да ползвате този сайт, се съгласявате да бъдете траквани от бисквитки. Посетете Бисквитки за повече информация.