Pinterest може да направи реалност мечтите ви и тези на клиентите ви. Наистина… проработи за мен!
Исках да реновирам стаята и студиото си. Заради това качих няколко снимки на дизайни в Pinterest, които ми харесваха и можех да ги използвам за в бъдеще. И разбира се, не бях само аз. Милиони потребители използват Pinterest за забавление и намиране на вдъхновение или мотивация.
Със сигурност мога да призная, че това е една от най-добрите социални мрежи. Определено!
С надеждата да науча повече неща за Pinterest маркетинга гледах няколко видео клипове на Cynthia Sanchez от света на SMM (social media marketing). Идеята беше главно да науча как да събера повече последователи за моите бордове, както и за профила ми.
И така дойде идеята за тази статия, в която искам да споделя нейните съвети и личните ми виждания за това как да правим Pinterest маркетинг.
Но първо отговорете на тези 5 въпроса преди да стартирате промотирането на бизнеса си в тази социална мрежа:
- Кой се опитвам да достигна?
- Как да мога да помогна на моите клиенти?
- Как мога да създавам страхотно съдържание?
- От какво се интересуват потенциалните ми последователи?
- Какви теми да избера за реалните ми последователи?
Веднъж отговорили на тези въпроси следвайте следните стъпки…
1) Създайте много бордове
Бордовете са ядрото на тази социална медия. Създаването на множество бордове увеличава шансовете ви за увеличаване на последователите. Повечето бизнеси правят бордове специфични за тяхната компания и пинват неща, които имат на сайта си, мислейки че ще увеличат трафика си от там.
Но това изобщо не е правилно. Вместо това може да създадете бордове като това, което продавате, неща от типа „направи си сам“, неща които са забавни, както и неща свързани с вашата ниша.
2) Използвайте висококачествени пинове
Наскоро попаднах на профил, който репинваше снимки и им слагаше линкове на свои сайтове пълни с реклами. Веднага ънфолоунах този профил.
Не линквайте към сайта си изображения на други хора, които репинвате. Винаги, когато пинвате от други обръщайте внимание на линковете и бъдете сигурни, че пращате своите последователи и клиенти към правилните сайтове.
3) Категоризирайте бордовете си
Категоризирането на бордовете е важно условие, за да останем организирани. Именно за това ги категоризирайте. Така ще бъде по-лесно за последователите ви да се насладят на бордовете ви, без да последват абсолютно всички от тях.
Бъдете сигурни, че когато създавате нови бордове ги категоризирате по теми от зададените по подразбиране. Това ще помогне на новите бордове да се позиционират по-добре в търсенията.
4) Сътрудничете
Не просто създавайте Pinterest бордове от нищото, а си партнирайте с други хора. Този подход може да улесни маркетинг кампанията ви в тази социална мрежа, както и да доведе до повече последователи, а от там и до нови клиенти.
Cynthia казва, че Pinterest е повече изследователски инструмент, отколкото социална мрежа. Хората използват Пинтерест за търсене на пинове, които да добавят към своите бордове. Ако искате те да ви откриват – трябва да знаете какво точно търсят. Отговарянето на въпросите, които ви споделих в началото на статията помагат много!
5) Посвещавайте време на Pinterest
Бъдете сигурни, че отделяте достатъчни време на социалната мрежа. Защо? Просто вижте профила на Bridgette Salvon-Berndt, която има над 1,4 милиона последователи. Как е успяла да заинтригува толкова голям брой хора? Отговорът е – отделяла е достатъчно време на Пинтерест създавайки различни бордове, сътрудничейки си с други хора, категоризирайки бордовете си и използвайки качествени пинове.
За повече съвети може да ни последвате – http://www.pinterest.com/pingvin4o0/