Едно нещо, което научих през годините си на блогване е, че повече трафик не означава повече възвращаемост. Освен, ако нямате вече вярна аудитория за своя сайт или блог.
Ее, вие как създавате лоялна аудитория за блоговете си? А изобщо имате ли лоялна аудитория? Ако нямате, в тази инфографика направена от Neil Patel.
Защо се нуждаете от лоялни посетители?
- 81 процента от американските онлайн потребители вярват на информацията и съветите от блоговете
- 92 процента от блоговете на компаниите , които блогват всекидневно получават повече продажби, както и повече посещения в самите блогове
- 61 процента от американските потребители са направили покупки благодарение на препоръки от блогове
- 90 процента от потребители смятат, че компаниите, които създават добро съдържание в интернет се свързват по-добре с клиентите си
3 ключови елемента
- Фокусирайте се върху качественото съдържание. 96% от хората, които се връщат в даден сайт го правят заради самото съдържание
- Отговаряйте на коментарите. 24% от посетителите се връщат в даден сайт, ако имат изградена връзка с блогъра.
- Изградете своя личен брандинг. 41% от хората четат продължително блогове, които са писани от авторитетни личности.
Как да накараш хората да четат блога ти?
Бъди различен. 93 процента от хората казват, че спират да четат дадени сайтове, ако информацията в тях е вече остаряла.
Покажи себе си. 55 процента от хората мислят, че индивидуалните личности по-добре блогват, отколкото компаниите.
Изяви своето мнение. 82 процента казват, че следят само блогъри с мнение и такива, които подкрепят каузи.
Представяй съдържанието си периодично. Ако пишеш статии често хората ще продължават да се връщат в твоя блог или сайт. Но наблегни на качеството, отколкото на количеството.
Разказвай истории. Историите са нещо, което може лесно да се запомни. 68 процента от потребителите мислят, че статиите с вмъкнати истории в тях са по-интересни за четене. Така са готови да се върнат във вашия блог.
Какво трябва да избягвате?
- Качествено съдържание без стратегия! За да заработи даденото съдържание, трябва да имате здрава мрежа. Преди да пуснете статия трябва да имате изградена маркетингова стратегия.
- Недобавянето на ново съдържание. Ако искате хората да се връщат, пишете статии редовно и комуникирайте с аудиротирята си.
Извод
Определено marketking.bg е най-добрия блог, с най-добрата аудитория, който съм имал за сега. Главната причина е, че се опитвам да отговарям на всеки един коментар и се опитвам да създавам добро съдържание, което ще бъде полезно на всеки.
Според мен най-добрия начин да се свържете със своите посетители е като отговаряте на техните коментари. Ще изградите връзка и те ще се връщат редовно при вас.
А вие как създавате лоялна аудитория за своя блог?