Компанията Facebook обмисля партньорство със Samsung, става ясно от официално съобщение на социалната мрежа. За съжаление, не се разкрива за какво точно става дума. Известно е, че шефът на сайта Марк Зукърбърг е посетил централата на Samsung в Южна Корея, като е имал разговори с президентът на компанията Шин Чен Кюн.
Изданието Bloomberg спекулира, че става дума за рекламно сътрудничество. Това звучи като доста логичен вариант. От една страна, Facebook хвърля сериозни усилия в затвърждаване на позициите си при мобилната реклама, а от друга – именно Samsung е водещата компания при продажбите на смартфони в световен мащаб.
Така ще е интересно да видим какво готвят двете компании. При всички положения, един алианс между Facebook и Samsung ще е печеливш и за двете страни… но пък как ли ще изглежда една обща услуга с рекламен привкус от страна на социалната мрежа и корейският гигант?