• Топ съдържание:
  • CloudCart vs Shopify
  • За Snapchat
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • Акции
  • ТикТок
  • Бизнес книги
  • Най-добрият хостинг
MarketKing.bg
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
MarketKing.bg
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало web 2.0

5 Pinterest профила, които всеки маркетолог трябва да следва

Аптраил Халил От Аптраил Халил
В web 2.0, Маркетинг
0
5 Pinterest профила, които всеки маркетолог трябва да следва

Ако сте маркетолог или се занимавате с бизнес със сигурност търсите начини да популяризирате бранда си. Сигурен съм, че имате профили в големите социални мрежи като Facebook, Twitter, LinkdedIn. Но имате ли профил в Pinterest? Ако нямате задължително си направете.

Там следвам няколко известни маркетолога, които на мен лично много са ми помогнали чрез своята работа в социалните мрежи. Сега ще ви ги изброя в тази статия. В профилите си те предлагат интересни съвети и начини за популяризиране на марката ви. Неща, които ще ви бъдат много полезни, сигурен съм.

1. Ching Ya

Ching Ya е пристрастена към социалните медии маркетолог, както самата тя се описва. Тя е фрийлансър и блогър. Нейният съвет за вас е: „Научете се да познавате аудиторията си. Това ще ви даде максимални резултати при извършване на дейността на бранда ви. Не се страхувайте да показвате марката си.“

2. Donna Moritz

Donna е основателка на Socially Sorted. Тя често пин-ва инфографики за социалните медии и дава добри съвети как да оптимизирате бранда си. Съветът на Donna е: „Начинът по който съдържанието се споделя онлайн се променя всяка минута. Научете се да сте в крак с промените. Органичното съдържание е много важно, не го забравяйте.“

3. Kelly Lieberman

Kelly е основателка на #pinchat, седмичен Twitter чат, в който се дискутират различни практики в сферата на маркетинга. Нейния профил е един от най-следените в мрежата. Един от нейните бордове има над 1000 съвети и трикове за онлайн маркетинг. Съветът на Kelly за вас е: „Pinterest e една от социалките с най-добри канали за споделяне с другите мрежи. Хубаво е да я използвате, за да помогнете на своя бранд в мрежата.“

4. Keri Jaehnig 

Keri или Idea Girl е основателка на Idea Girl Media, занимаващи се с бизнес брандиране. Свързах се с Keri в различни социални медии. Keri споделя съвети за блогване и за социалните медии, как да съвети и други. Съветът на Keri за вас е: „Споделяйки снимки в мрежата слагайте вашия бранд на тях – правете ги брандирани.“

5. Stacy Zapar

Stacy е изпълнителен директор на Tenfold Social Training, социална медия за бранд тренинг. Тя често пин-ва картинки за пътуване, съвети за соцалните мрежи и инструменти. Нейният профил е един от малкото, които всеки ден посещавам и много харесвам бордовете й. Задължително трябва да я следвате.

Сигурно и вие имате няколко профила в Pinterest, които следвате. Ако искате може да ги споделите с мен като оставите коментар по-долу.

 

Теми: FacebookPinterestPinterest for businesstwitterмедиипинтерестсоциални медиисоциални мрежи
Аптраил Халил

Аптраил Халил

Аптраил Халил или накратко Апи, е завършил бакалавърска степен в Икономически Университет Варна със специалност "Бизнес Информационни Системи". Възпитаник е на ПГИ "Д-р Иван Богоров" Варна и завършва специалност "Застрахователно и осигурително дело". Интересува се от маркетинг, реклама, технологии и финанси. В момента е съосновател на PRFirm и оглавява Search engine маркетинг отдела на фирмата.

Още по темата

категории или тагове
web 2.0

Категории или тагове – SEO най-добри практики за разпределяне на вашето съдържание

оптимизиране на бюджета за обходждане
web 2.0

Как да оптимизирате бюджета за обхождане на Google Bot

Следващ
Една история от света на рекламата (част 1)

Една история от света на рекламата (част 1)

Най-новото

  • Търговия и инвестиции: Оценка на риска и възможностите на финансовите пазари
  • Мога ли да намеря изгоден кредит?
  • Категории или тагове – SEO най-добри практики за разпределяне на вашето съдържание
  • С кухненски мебели по поръчка обзавеждането ще е удобно, модерно и функционално
  • Как да оптимизирате бюджета за обхождане на Google Bot
писане на статии и публикуване
  • Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • 👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Какво е Кешбек и как да го ползваме в България?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Как да създадеш първата си реклама в Instagram?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Разликата между акции и облигации – наръчник за начално инвестиране

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0

За нас

MarketKing.bg e специализирано издание за маркетинг, реклама и финанси. Нашата мисия е да предоставяме качествено съдържание за нашите читатели. Тук ще намериш различни анализи, инфографики, полезни съвети, добри практики и други интересни неща от света на маркетинга, рекламата и финансите.

всичко за бизнеса

Не пропускай

Google Analytics 4 или Universal Analytics

SEO или Google Ads: кое да изберете?

Как да избера перфектния хостинг за моя бизнес?

10 доказани начина да намалите степента на отпадане на вашия сайт и да увеличите реализациите

Партньори

Всичко за Враца

Алтернативно

Benchtalks.com

Всичко важно

За мъжете

Интересни новини

Аз избрах

  • Бисквитки
  • Общи условия
  • Контакти

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Няма резултати
Виж всички резултати
  • Топ съдържание:
  • CloudCart vs Shopify
  • За Snapchat
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • Акции
  • ТикТок
  • Бизнес книги
  • Най-добрият хостинг

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Този сайт използва бисквитки. Продължавайки да ползвате този сайт, се съгласявате да бъдете траквани от бисквитки. Посетете Бисквитки за повече информация.