• Топ съдържание:
  • CloudCart vs Shopify
  • За Snapchat
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • Акции
  • ТикТок
  • Бизнес книги
  • Най-добрият хостинг
MarketKing.bg
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
MarketKing.bg
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Маркетинг

Защо логото на вашата компания е по-важно, отколкото си мислите

Аптраил Халил От Аптраил Халил
В Маркетинг
0
Защо логото на вашата компания е по-важно, отколкото си мислите

От избор на цвят на шрифта, логото ви казва много за вашата фирма – така че избирайте мъдро.

Twitter са платили само 15 долара за своето лого, Nike са платили 35 долара. За направата на лого не е нужно да харчиш тонове пари.

Вие, обаче, трябва да прекарате достатъчно време и да вложите достатъчно енергия внимателно обмисляйки това, което искате вашето лого да каже за вас пред света.

Тази инфографика показва това, което някои от най-известните лога в света казват за компаниите, които те представляват, и защо:

Инфографиката, накратко на български:

Червеното се асоциира с активност, емоционалност, страст, вяра, любов и агресивност. Компании използващи червено в логото си са Ред Бул, Youtube, TED.com

Синьото се асоциира с комфорт, разбиране, вяра и спокойствие. Компании използващи синият цвят са Ford, Facebook, Samsung.

Жълтото се асоциира с забавата, жизнеността и свежестта. Компании използващи този цвят в логото си са Ferrari и McDonalds.

Зеленото се асоциира с хармонията в природата. Кара хората да чувстват спокойствие, вяра, мир и надежда. Компании използващи зеления цвят са Starbucks, Android и British Petroleum.

Виолетовото се асоциира с лукса. Кара потребителите да чувстват сила, романтика и носталгия. Компании използващи този „луксозен“ цвят са Yahoo и FedEx.

Оранжевият цвят се асоциира с щастието. То кара хората да чувстват ентусиазираност, креативност, ментална активност. Компании използващи оранжевото са Fanta и Mozzila Firefox.

Черният цвят се асоциира с тъмнината на нощта. Кара хората да чувстват сериозност и лукс. Компании използващи черния елемент са Blackberry, Tiffany Co.

Розовото се асоциира с женското. Потребителите чувстват любов, сексуалност и сладост. Компании използващи този свят са Barbie и LG.

Проучване на Амстердамският университет показва, че на възраст от 3 до 5 години вече разпознаваме различните лога на компаниите (продуктите).

Класация на най-скъпите компании в света: (в долари)

  1. Apple – 104,3 милиарда
  2. Microsoft – 56,7 милиарда
  3. Coca-Cola – 54,9 милиарда
  4. IBM – 50,7 милиарда
  5. Google – 47,3 милиарда
  6. McDonalds – 39,4 милиарда
  7. General Electric – 34,2 милиарда
  8. Intel – 30,9 милиарда
  9. Samsung – 29,5 милиарда
  10. Louis Vuitton – 28,4 милиарда

Направата на лого, може да струва скъпо

  • Олимпийските игри в Лондон през 2012 – 665  400$
  • Новото лого на Pepsi Co – 1 000 000$
  • Новото лого на BBC – 1 800 000$

В същото време има компании, които не плащат почти нищо

  • Microsoft – Редизайнът на логото през 2012 и първата промяна на логото в компанията от 25 години насам, не струва нищо, защото е направена от екипа на Microsoft.
  • Google Beta – Оригиналното лого на компанията е направена от съоснователя Сергей Брин. Той я създава с помоща на безплатна графична програма през 1997 година.
  • Coca-Cola – Оригиналното лого на компанията също е направено от нейния основател Франк Робинсън, който си мислел, че двете C-та ще изглеждат добре в рекламна кампания.

5 логота на компании, които не са се променили много

  • Coca-Cola
  • Johnson&Johnson
  • Good Year
  • General Electric
  • Campbells

И 5 логота, които са се променили много

  • Nokia
  • Canon
  • Pepsi
  • Apple
  • IBM

А влияят ли логотата на решенията ви да купувате даден продукт?

Теми: adsвлияниекампаниикампаниякомпаниилогопродукт
Аптраил Халил

Аптраил Халил

Аптраил Халил или накратко Апи, е завършил бакалавърска степен в Икономически Университет Варна със специалност "Бизнес Информационни Системи". Възпитаник е на ПГИ "Д-р Иван Богоров" Варна и завършва специалност "Застрахователно и осигурително дело". Интересува се от маркетинг, реклама, технологии и финанси. В момента е съосновател на PRFirm и оглавява Search engine маркетинг отдела на фирмата.

Още по темата

gdpr и маркетинг
Бизнес

GDPR и дигитален маркетинг

маркетинг с инфлуенсъри
Маркетинг

Налагане на вашата марка – Influencer Marketing

Следващ
Как едно 17-годишно момиче успя да създаде компания за 250 млн. долара

Как едно 17-годишно момиче успя да създаде компания за 250 млн. долара

Най-новото

  • Търговия и инвестиции: Оценка на риска и възможностите на финансовите пазари
  • Мога ли да намеря изгоден кредит?
  • Категории или тагове – SEO най-добри практики за разпределяне на вашето съдържание
  • С кухненски мебели по поръчка обзавеждането ще е удобно, модерно и функционално
  • Как да оптимизирате бюджета за обхождане на Google Bot
писане на статии и публикуване
  • Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • 👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Какво е Кешбек и как да го ползваме в България?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Как да създадеш първата си реклама в Instagram?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Разликата между акции и облигации – наръчник за начално инвестиране

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0

За нас

MarketKing.bg e специализирано издание за маркетинг, реклама и финанси. Нашата мисия е да предоставяме качествено съдържание за нашите читатели. Тук ще намериш различни анализи, инфографики, полезни съвети, добри практики и други интересни неща от света на маркетинга, рекламата и финансите.

всичко за бизнеса

Не пропускай

Google Analytics 4 или Universal Analytics

SEO или Google Ads: кое да изберете?

Как да избера перфектния хостинг за моя бизнес?

10 доказани начина да намалите степента на отпадане на вашия сайт и да увеличите реализациите

Партньори

Всичко за Враца

Алтернативно

Benchtalks.com

Всичко важно

За мъжете

Интересни новини

Аз избрах

  • Бисквитки
  • Общи условия
  • Контакти

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Няма резултати
Виж всички резултати
  • Топ съдържание:
  • CloudCart vs Shopify
  • За Snapchat
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • Акции
  • ТикТок
  • Бизнес книги
  • Най-добрият хостинг

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Този сайт използва бисквитки. Продължавайки да ползвате този сайт, се съгласявате да бъдете траквани от бисквитки. Посетете Бисквитки за повече информация.