• Топ съдържание:
  • CloudCart vs Shopify
  • За Snapchat
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • Акции
  • ТикТок
  • Бизнес книги
  • Най-добрият хостинг
MarketKing.bg
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
Няма резултати
Виж всички резултати
MarketKing.bg
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Маркетинг

Благотворителни маркетинг стратегии: 6 идеи за малкия бизнес

Аптраил Халил От Аптраил Халил
В Маркетинг
0
Благотворителни маркетинг стратегии: 6 идеи за малкия бизнес

Тъй като празниците наближават, благотворителните организации започват да увеличават своята дейност. Ако до сега не сте смятали благотворителността и благотворителния маркетинг като стратегия за бизнеса ви, сега може да бъде точното време, за да измислите творчески начини за включване към бизнес стратегията ви.

Какви са ползите от благотворителният маркетинг за вашия бизнес? Има няколко причини. Едната е, че се изгражда репутация за вашия бизнес и се създава положителна асоциация за вашата марка. Благотворителния маркетинг като цяло може да ви донесе само положителни неща за бизнеса ви.

Собственик сте на бизнес? Не сте сигурни как да започнете? Представям ви 6 благотворителни маркетинг стратегии, които да започнете с бранда си.

1. Спонсор или ко-спонсор на благотворително събитие.

Това е най-стандартната идея в списъка. Много добра идея като цяло. Може да организирате събитие, което да помогне със събиране на средства за някоя благотворителна кауза. Може да поставите свой собствен щанд със стоките и услугите си, показвайки бранда си. Изследвания сочат, че марките участващи в такива дейности печелят доверието на клиентите повече от обикновено.

2. Създайте специална лимитирана серия на продукта си за благотворителна кауза.

Потърсете благотворителна организация във вашата общност, за която да направите лимитирана серия от продукта си. Това ще бъде нещо, което самата благотворителност може да продаде, или нещо, което ще продавате от тяхно име. Например, преди време компания за сапуни създаде лимитирана серия с розови сапуни в подкрепа борбата срещу рака на гърдата.

3. Дарете вашия продукт или услуга на благотворителен търг.

Всички обичат търговете. Тайните или обикновените. Станете част от такова събитие. Предоставете ваш продукт или услуга на благотворителен търг. Всеки участник дошъл на търга ще научи за бранда ви. Хората ще наддават за услугата или продукта и след като я харесат ще могат да се върнат и да станат ваши клиенти.

4. Събирайте дарения за благотворителност в офиса ви.

Понякога това се нарича „вградено даване„. Това е един много ефективен метод за събиране на средства, защото когато хората пазаруват са по-склонни да дадат пари за нещо, още повече ако е благотворително. Така не само помагате на клиентите ви да асоциират марката ви с филантропия, но ще бъдете и споменати в медиите и пресата, което ще бъде огромен плюс за вас. Например кутиите за дарения, които бях забелязал в една голяма верига за хранителни стоки. Аз самият, когато пазарувам там оставам някаква сума за дарение.

5. Дарете част или цяло от пространство, което притежава бранда ви за благотворително събитие.

След или преди работно време, защо не дадете на някоя благотворителна организация да направи събитието си във вашия офис или сграда. Даренията в натура като тези са чудесен начин да се включите, да направите нещо добро и да създадете нови контакти без разходи за вас и компанията ви.

6. И като за финал, накарайте служителите ви и клиентите да действат като отбор.

Важно е бранда ви да е част от обществото, да е част от съвкупността. Направете отбор от служителите ви и някои лоялни клиенти, за да участвате на някое благотворително събитие. Например, ще ги облечете с брандирани тениски и ще ги накарате да дадат мнението си за марката ви. Така много хора ще забележат бранда ви и ще могат да станат ваши клиенти.

Въпреки това, важно е да се запознаете с законовите разпоредби по отношение на благотворителността и данъчните отписвания. След като имате план на място, запишете всичко и заедно с благотворителните организации започнете реализиране на задачата.

Опитвали ли сте някоя от стратегиите горе? Споделете нещо, което може да добавите към списъка по-горе.

Снимка: 4thglryofgod и SOMBILON ART, MEDIA and PHOTOGRAPHY

Теми: благотворителностидеиклиентималък бизнесслужителистратегиисъбития
Аптраил Халил

Аптраил Халил

Аптраил Халил или накратко Апи, е завършил бакалавърска степен в Икономически Университет Варна със специалност "Бизнес Информационни Системи". Възпитаник е на ПГИ "Д-р Иван Богоров" Варна и завършва специалност "Застрахователно и осигурително дело". Интересува се от маркетинг, реклама, технологии и финанси. В момента е съосновател на PRFirm и оглавява Search engine маркетинг отдела на фирмата.

Още по темата

gdpr и маркетинг
Бизнес

GDPR и дигитален маркетинг

маркетинг с инфлуенсъри
Маркетинг

Налагане на вашата марка – Influencer Marketing

Следващ
9 въпроса към Скот Белски

9 въпроса към Скот Белски

Най-новото

  • Търговия и инвестиции: Оценка на риска и възможностите на финансовите пазари
  • Мога ли да намеря изгоден кредит?
  • Категории или тагове – SEO най-добри практики за разпределяне на вашето съдържание
  • С кухненски мебели по поръчка обзавеждането ще е удобно, модерно и функционално
  • Как да оптимизирате бюджета за обхождане на Google Bot
писане на статии и публикуване
  • Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    Ръководство за използване на Snapchat: всичко, което трябва да знаеш!

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • 👨‍💻 Защо трябва да стоиш далеч от всякакви МЛМ бизнеси? 🏃🏻‍♂️

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Какво е Кешбек и как да го ползваме в България?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Как да създадеш първата си реклама в Instagram?

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0
  • Разликата между акции и облигации – наръчник за начално инвестиране

    0 shares
    Сподели 0 Tweet 0

За нас

MarketKing.bg e специализирано издание за маркетинг, реклама и финанси. Нашата мисия е да предоставяме качествено съдържание за нашите читатели. Тук ще намериш различни анализи, инфографики, полезни съвети, добри практики и други интересни неща от света на маркетинга, рекламата и финансите.

всичко за бизнеса

Не пропускай

Google Analytics 4 или Universal Analytics

SEO или Google Ads: кое да изберете?

Как да избера перфектния хостинг за моя бизнес?

10 доказани начина да намалите степента на отпадане на вашия сайт и да увеличите реализациите

Партньори

Всичко за Враца

Алтернативно

Benchtalks.com

Всичко важно

За мъжете

Интересни новини

Аз избрах

  • Бисквитки
  • Общи условия
  • Контакти

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Няма резултати
Виж всички резултати
  • Топ съдържание:
  • CloudCart vs Shopify
  • За Snapchat
  • Дропшипинг
  • Мрежов маркетинг
  • Инстаграм
  • Акции
  • ТикТок
  • Бизнес книги
  • Най-добрият хостинг

2013-2022 © Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Създадено с ❤ във Варна!

Този сайт използва бисквитки. Продължавайки да ползвате този сайт, се съгласявате да бъдете траквани от бисквитки. Посетете Бисквитки за повече информация.